Heeft iemand technische info over de actieve grille-lamellen die op onze Ecoboost-auto's zijn geïnstalleerd - bij welke snelheden ze openen/sluiten, etc.?
Als je ooit op de kapotte wegen van Louisiana hebt gereden, weet je dat je niet snel genoeg kunt rijden om aerodynamica een grote factor te laten zijn!Wat heeft wonen in Louisiana te maken met verbeterde aerodynamica?
De lamellen zijn er alleen om de auto aerodynamischer te maken voor een betere kilometerstand.
Dave
Precies, ik heb mijn auto al bijna anderhalf jaar en merkte pas vorige week dat ze er waren toen ik daadwerkelijk probeerde te kijken lolMeh, Mishi IC werkt prima met de shutters op hun plaats, dus ik heb de mijne laten zitten. Om ze te zien werken, ga je gewoon voor de auto staan en start je hem op afstand, ze sluiten en gaan dan weer open. Ze zijn er met een reden, en ik ben het ermee eens, er is een enorme hoeveelheid dode luchtruimte rond de kleine 2.3 EB-motor, dus laat de shutters sluiten op snelheid. Wat betreft een doorn in het oog, ze zijn niet eens merkbaar als de auto daar staat, of hij nu draait of niet! Wanneer je ook rond de auto loopt, ze staan altijd open. Wanneer ze gesloten zijn, zul je het niet eens merken!
Ik heb mijn actieve roosters verwijderd, nu heb ik meerdere motorstoringscodesWe hebben een Lethal Performance Grille Delete Kit geïnstalleerd en de shutters verwijderd
Ze zijn behoorlijk afschuwelijk als je de fabrieksroosters verwijdert, IMO
Het ziet er veel schoner uit zonder ze te installeren. Ik weet niet zeker wat de prestatie-afwegingen zijn, maar ik weet zeker dat onze Panda Motorworks FMIC onze IAT's laag zal houden
Nick C.
Meerdere? Wil je toelichten wat ze precies zijn? Verwijdering van AGS zou slechts tot ÉÉN, passieve code moeten leiden, die het dashboardpictogram niet laat oplichten. Het kan alleen met een scanner worden gelezen/gezien.Ik heb mijn Active grills verwijderd, nu heb ik meerdere check engine codeshoe los ik dit op?
Is het motorlampje gaan branden nadat de shutters zijn verwijderd?We hebben een Lethal Performance Grille Delete Kit geïnstalleerd en de shutters verwijderd
Ze zijn behoorlijk afschuwelijk als je de fabrieksroosters verwijdert, IMO
Het ziet er veel schoner uit zonder ze geïnstalleerd. Ik weet niet zeker wat de prestatie-afwegingen zijn, maar ik weet zeker dat onze Panda Motorworks FMIC onze IAT's laag zal houden
Nick C.
Nee. De AGS zet een softcode in de computer voor "kan niet communiceren met AGS", maar het gooit geen CEL of verschijnt op de meeste scanners. Het staat in mijn Cobb elke keer als ik kijk, maar geen licht en heeft geen invloed op iets als ze weg zijn.Is het motorlampje gaan branden nadat de shutters zijn verwijderd?
Broadcast-bericht | Afkomstige module | Berichtdoel |
Voertuigsnelheid | ABS-module | De voertuigsnelheid wordt gebruikt om de positionering van de grille-shutters te bepalen. |