Ford Mustang Ecoboost Forum banner

Czy warto wymieniać uszczelkę pod głowicą?

1.7K views 24 replies 6 participants last post by  Buldawg76  
#1 ·
Mam Mustanga 2017 ecoboost z przebiegiem 121 tys. mil i niestety płyn chłodniczy dostaje się do cylindra 4. Samochód spala płyn chłodniczy, gdy go uruchamiam podczas zimnych startów. Zostało mi dosłownie tylko około 6 tys. dolarów do spłaty za ten samochód i szczerze mówiąc, nie wiem, co robić. Jeśli naprawię uszczelkę głowicy, skąd będę wiedział, że mój samochód nadal będzie w porządku na dłuższą metę? Otwarty na wszelkie sugestie dotyczące tego, co mógłbym zrobić.
 
#2 ·
Jeśli wymieniasz uszczelkę głowicy, zdobądź szpilki głowicy ARP i jedną z ulepszonych uszczelek. O ile się nie przegrzał, a warsztat sprawdzi głowicę, aby upewnić się, że jest prosta, to w porządku. Nie zawracaj sobie głowy zabieraniem go do dealera, znajdź niezależnego mechanika. Ford będzie chciał wymienić cały silnik po koszcie wyższym niż to, co obecnie jesteś winien za samochód.

Nigdy nie możesz mieć 100% pewności, że Twój samochód będzie w porządku na dłuższą metę, możesz tylko robić wszystko, co w Twojej mocy, aby go jak najlepiej utrzymywać. Nie mam w swoim samochodzie nawet zbliżonego przebiegu do Twojego, ale mam wymienioną uszczelkę głowicy bez problemu.
 
#3 ·
Jeśli wymieniasz uszczelkę głowicy, zdobądź szpilki głowicy ARP i jedną z ulepszonych uszczelek. O ile się nie przegrzał, a warsztat sprawdzi głowicę, aby upewnić się, że jest prosta, wszystko jest w porządku. Nie zawracaj sobie głowy zabieraniem go do dealera, znajdź niezależnego mechanika. Ford będzie chciał wymienić cały silnik po koszcie wyższym niż ten, który obecnie jesteś winien za samochód.

Nigdy nie możesz być w 100% pewien, że Twój samochód będzie w porządku na dłuższą metę, możesz tylko robić wszystko, co w Twojej mocy, aby go jak najlepiej konserwować. Nie mam nawet w pobliżu przebiegu na moim, który masz Ty, ale jestem na wymienionej uszczelce głowicy bez problemu.
Niestety, mój samochód już dwa razy się przegrzał i nie jestem do końca pewien, czy mogę mieć pęknięty blok silnika, o czym za bardzo myślę. Oczywiście, nie wiedziałbym tego, dopóki mechanik wszystkiego nie rozłoży. Mógłbym naprawić uszczelkę głowicy i mam nadzieję, że to tylko to.
 
#4 ·
Będziesz musiał oddać to mechanikowi, aby zobaczyć, jakie są uszkodzenia i jaka będzie ogólna prognoza. Trzymamy kciuki, że tylko uszczelka pod głowicą przywróci ją do normy.
 
#5 ·
Głowica może być obrobiona, jeśli nie jest płaska, ale blok nie może, więc to będzie decydujący czynnik dla uszczelki głowicy lub kompletnego silnika.
 
#6 ·
Głowicę można splanować, jeśli nie jest płaska, ale bloku nie można, więc to będzie decydujący czynnik dla uszczelki głowicy lub całego silnika.

BD
Jeśli okaże się, że to pęknięty blok silnika, chyba oddam go z powrotem do serwisu. Jeszcze nie jestem pewien, dopóki nie zostanie to sprawdzone. Będę was informował!
 
#8 ·
Zgadzam się z @zhent, że o wiele lepiej byłoby naprawić to jak najtaniej i wymienić/sprzedać, aby przynajmniej wyjść na zero, jeśli nie zarobić wystarczająco dużo na zaliczkę na inny pojazd.

BD
 
#10 ·
Wydaje się, że należy rozważyć trzy opcje z ulepszonymi uszczelkami głowicy (prawdopodobnie nie warto wymieniać na 'standardową część', niezależnie od poziomu tuningu)



Uszczelka głowicy Cometic MLX Ford Focus RS Mk3 LZ 16-18/Mustang Ecoboost FN 20-23

Uwaga. Sprawdź przydatność uszczelki do swojego modelu/roku i lokalnych opcji zakupu tych marek.

Sugeruję również, abyś zapoznał się z ulepszonymi śrubami głowicy w połączeniu z tymi uszczelkami, szczególnie jeśli są zmodyfikowane:


Uwaga. Opieram swoje opinie na tym, co zostało opublikowane tutaj i na innych zaufanych stronach oraz na moich własnych okolicznościach (moje pragnienie samochodu, moje modyfikacje i siedziba w Oz), Twoja sytuacja i cele niewątpliwie będą inne.

Mam nadzieję, że to pomoże.
 
#11 · (Edited)
Wszystkie powyższe uszczelki głowicy są produktami wysokiej jakości, uszczelki głowicy "cometic" są dostępne w kilku grubościach, więc Twój mechanik będzie musiał ustalić, która z nich będzie najlepsza dla Twojego samochodu, w oparciu o grubość usuniętych starych uszczelek.

Będziesz także potrzebować uszczelek kolektora dolotowego, wydechowego, pokrywy zaworów i być może kilku innych.

Sugerowałbym również szpilki głowicy ARP, aby zapewnić prawidłowe mocowanie głowicy do bloku i zapobiec przyszłym problemom z przepaloną uszczelką, jeśli planujesz zatrzymać samochód, jeśli nie, po prostu wybierz najtańszą opcję i sprzedaj/wymień, gdy zostanie naprawiony.

BD
 
#19 ·
Powodem, dla którego mogę skończyć wymianę silnika, są koszty i plany na przyszłość. Otrzymałem dotychczas wyceny od 2,5 tys. do 3,5 tys. euro za używany silnik, a mieszkam w Houston w Teksasie, więc myślę, że zdobycie nowego, używanego silnika nie powinno być zbyt dużym problemem. Planuję spłacić kredyt samochodowy, zdobyć tytuł własności i niestety, prawdopodobnie go sprzedać. (Z powodów finansowych, niestety, muszę spłacić dług)
Moim tokiem myślenia jest to, że jeśli zamontuję nowy, używany silnik, być może będę mógł uzyskać co najmniej 12 tys. euro za samochód, kiedy zdecyduję się go sprzedać. (Według tego, co powiedział mi jeden mechanik)
Jeśli chodzi o obecny silnik, wciąż nie jestem pewien, czy ma pęknięty blok silnika. To było tylko przypuszczenie. Mechanicy chcą pobrać ode mnie co najmniej 900 do 2,5 tys. euro za wymianę uszczelki głowicy w obecnym silniku. W tym momencie wolałbym zaryzykować i kupić nowy silnik, jeśli miałoby to oznaczać, że będę mógł jeździć nim przez co najmniej kolejny rok.
A na dzień dzisiejszy wciąż pytam inne warsztaty/mechaników o ich wyceny i opcje/opinie. Nie chcę się spieszyć z podjęciem decyzji, której mogę żałować i wyrzucać pieniądze w błoto.
 
#20 ·
Jeśli uda Ci się znaleźć używany silnik z niskim przebiegiem (poniżej 64 000 km lub w przybliżeniu) za 2-3 tys. euro, byłaby to dobra opcja, zwłaszcza jeśli pochodzi z modelu z końca 2020 roku lub nowszego, ponieważ ma on zmodyfikowany blok.

Jeśli Twój blok nie jest pęknięty/wypaczony, byłaby to kwestia wyboru, czy naprawić swój, czy wymienić na używany. Ostatecznie tylko Ty możesz zdecydować, co jest najlepszym rozwiązaniem.

Jeśli zdecydujesz się na używany silnik, postaraj się znaleźć taki, który możesz usłyszeć, jak pracuje, zanim zostanie wyjęty z pojazdu, jeśli to możliwe.

BD
 
  • Helpful
Reactions: Eileen Luna
#21 ·
Myślę, że większość ludzi prosi o trochę za dużo za swoje używane silniki ecoboost, biorąc pod uwagę, że można dostać nowy za niewiele więcej (https://www.cjponyparts.com/ford-pe...crate-engine-with-starter-alternator-hardware-mustang-2-3l-ecoboost/p/M600723TA). Plus, jeśli masz wszystkie swoje rachunki i wszystko w porządku, podejrzewam, że byłoby to o wiele cenniejsze dla kupującego (zakładając, że sprzedajesz prywatnie), wiedząc, że ma on zupełnie nowy silnik skrzyniowy, a ty odzyskałbyś tę dodatkową kwotę, którą wydałeś, jeśli go sprzedasz. Jednak z przebiegiem 121 tys. mil i jakimś nieznanym używanym silnikiem, nie sądzę, żeby zbliżył się do 12 tys. dolarów.

Niezależnie od tego, myślę, że jest to bardziej kwestia finansowa niż mechaniczna, biorąc pod uwagę inne długi, o których wspominasz, i pozostałe płatności, zależy to bardziej od tego, jakie one są i jakie mają stopy procentowe, a także od twoich rzeczywistych potrzeb transportowych w danym momencie.

Czy odwiedziłeś już BFS Performance? https://www.bfs-performance.com/
 
#22 ·
Myślę, że większość ludzi żąda trochę za dużo za swoje używane silniki ecoboost, biorąc pod uwagę, że można dostać nowy za niewiele więcej (https://www.cjponyparts.com/ford-pe...crate-engine-with-starter-alternator-hardware-mustang-2-3l-ecoboost/p/M600723TA). Plus, jeśli masz wszystkie swoje rachunki i wszystko w porządku, podejrzewam, że byłoby to o wiele bardziej wartościowe dla kupującego (zakładając, że sprzedajesz prywatnie), wiedząc, że ma on zupełnie nowy silnik skrzyniowy i odzyskałbyś tę dodatkową kwotę, którą wydałeś, jeśli go sprzedasz. Jednak z przebiegiem 121 tys. mil i jakimś nieznanym używanym silnikiem, nie sądzę, żeby zbliżył się do 12 tys. dolarów.

Niezależnie od tego, myślę, że jest to bardziej kwestia finansowa niż mechaniczna, biorąc pod uwagę inne długi, o których wspominasz, i pozostałe płatności, zależy to bardziej od tego, co to jest i jakie są ich stopy procentowe, a także od twoich rzeczywistych potrzeb transportowych w tej chwili.

Czy odwiedziłeś już BFS Performance? https://www.bfs-performance.com/
Problem z silnikiem skrzyniowym FP polega na tym, że musisz również kupić pakiet sterowania PCM, aby był to silnik typu plug and play. Nie będzie działać ze standardowym fabrycznym PCM i wiązką. Jest sprzedawany przez FP jako zestaw silnika skrzyniowego tylko do użytku terenowego i nawet stwierdza to na stronie internetowej FP dla silnika.

Inny członek tutaj miał zamiar iść tą drogą i zadzwonił do działu technicznego FP i powiedziano mu to, co właśnie powiedziałem.

OP musiałby kupić regenerowany silnik skrzyniowy od dealera Forda, aby dokonać wymiany silnika typu plug and play.

BD