Ford Mustang Ecoboost Forum banner

USB-poorten werken niet

1 reading
52K views 30 replies 13 participants last post by  KewlWinter  
#1 ·
Hallo. Ik gebruik mijn USB-poorten voornamelijk om mijn mobiele telefoon op te laden en af en toe voor Google Maps (Android auto). Maar geen van de poorten werkt meer, ik heb verschillende kabels en verschillende telefoons geprobeerd. (Voor opladen en verbinden). Ideeën? De auto is 15 maanden oud.

#2 ·
Hallo. Ik gebruik mijn USB-poorten voornamelijk om mijn mobiele telefoon op te laden en af en toe voor Google Maps (Android auto). Maar geen van de poorten werkt meer, ik heb verschillende kabels en verschillende telefoons geprobeerd (voor opladen en verbinden). Ideeën? De auto is 15 maanden oud.

#5 ·
Heb je nog stroom op de sigarettenaansteker, of zijn alleen de USB-poorten getroffen?

#13 ·
Ik heb een 2019 USB-poort onder de radio die het wel of niet doet. Als ik hem naar Ford breng, gaan ze me kosten in rekening brengen als het maar een zekering is. Kan iemand me vertellen waar ik de zekering kan controleren voordat ik Ford me kosten laat berekenen?

#14 ·
Ik heb een 2019 USB-poort onder de radio die het af en toe doet. Als ik hem naar Ford breng, gaan ze me kosten in rekening brengen als het gewoon een zekering is. Kan iemand me vertellen waar ik de zekering kan controleren voordat ik Ford me kosten in rekening laat brengen.
Zekeringpaneel zit in het kickpaneel van de passagier. Raadpleeg de handleiding voor de zekeringlocaties op het paneel.

#29 ·
Hallo. Ik gebruik mijn USB-poorten voornamelijk om mijn mobiele telefoon op te laden en af en toe voor Google Maps (Android auto). Maar geen van de poorten werkt meer, ik heb verschillende kabels en verschillende telefoons geprobeerd. (Voor opladen en verbinden). Ideeën? De auto is 15 maanden oud.
Heb hetzelfde probleem met de USB-poort op mijn dashboard... ga ermee naar de service en heb nog steeds garantie (hoop ik).

#31 ·
Een andere oplossing is om een 2-poorts Carplay-hub in de middenconsole te installeren om de 1-poorts te vervangen en de poort onder de middenconsole gewoon te negeren. Ze zijn nieuw te vinden in de prijsklasse van $45-$75, afhankelijk van waar je ze vandaan haalt en de verzendkosten.

HC3Z-19A387-F

Image