Ford Mustang Ecoboost Forum banner

Czy odłączenie węża recyrkulacyjnego w standardowym zaworze upustowym spowoduje wyświetlenie kodu błędu?

9.4K views 16 replies 10 participants last post by  Mzsinko84  
#1 ·
Cześć wszystkim,
Zastanawiałem się, czy możliwe byłoby uzyskanie większego hałasu zaworu upustowego, po prostu odłączając wąż, który łączy zawór upustowy z rurą dolotową. Czy to zadziała i czy spowoduje jakieś kody błędów? Mam '22 ecoboost, który jest seryjny.
 
#3 ·
Musisz użyć zaślepki do nóżki krzesła 1", aby zatkać otwarty port z rury dolotowej lub zatkać gumowy wąż, jeśli usuniesz go z gorącej strony rury ładującej.
 
#4 ·
Musisz użyć zaślepki do nóżki krzesła 1", aby zaślepić otwarty port z rury wlotowej lub zaślepić gumowy wąż, jeśli wyjmiesz go z gorącej strony rury ładującej.

Żaden kod nie powinien być ustawiony.

BD
Zabawnie zobaczyć, jak ktoś inny używa zaślepek do nóżek krzeseł. Myślałem, że tylko ja, lol.
 
#5 ·
Sztuczki MacGuyvera takie jak ta istnieją od bardzo dawna. Zaraz obok używania śruby/śruby do blokowania węża odkurzacza lub używania puszki po napoju gazowanym/piwie i zacisków do załatania węża chłodnicy na tyle długo, aby zjechać z drogi w celu naprawy.
 
#6 ·
Sztuczki MacGuyvera takie jak ta istnieją od bardzo dawna. Tuż obok używania śruby/śruby do blokowania węża próżniowego lub używania puszki po napoju gazowanym/piwie i zacisków do załatania węża chłodnicy na tyle długo, aby zjechać z drogi w celu naprawy.
LOL... Jak mówią w programie Road Kill: "Nie musi być dobrze, musi tylko jechać!"
 
#7 ·
Istnieją różne sztuczki w rzemiośle, nauczyłem się od mojego pierwszego szefa, który naprawiał samochody od lat 40.
 
  • Like
Reactions: Coyote Chaser
#8 ·
Czy to nie spowoduje przepięcia/trzepotania sprężarki? W żadnym wypadku nie jeździłbym tak moim samochodem...tylko dla hałasu? LOL. ok. moim zdaniem nie warte potencjalnych uszkodzeń.
 
  • Like
Reactions: Coyote Chaser
#10 ·
Nie, to nie spowoduje żadnych skoków/trzepotań ani niczego nie uszkodzi. Nie różni się to niczym od upuszczania ciśnienia doładowania do rury dolotowej, po prostu pozwala ciśnieniu doładowania na odpowietrzanie do atmosfery i wydawanie dźwięku whoosh/psssh. Wystarczy zatkać port rury dolotowej lub wąż, w zależności od tego, który koniec zdejmujesz, aby żadne obce zanieczyszczenia nie dostały się do rury dolotowej i koła sprężarki turbiny.

BD
 
#11 ·
I aby dalej się rozwijać… objętość powietrza nie jest w tym momencie uwzględniana, więc to, czy odpowietrzasz do atmosfery, czy z powrotem do rury wlotowej, nie robi różnicy dla zarządzania silnikiem. ŻADNE trzepotanie i ŻADNE uderzenie.
 
#12 ·
Adaptery zaworów upustowych są tanie i o wiele mniej chaotyczne (bez urazy), nie chcę reklamować mojego gówna, ale sprzedaję lekko używany adapter zaworu upustowego Steeda za 50 dolarów kanadyjskich plus wysyłka i generuje głośne dźwięki upustu bez konieczności zatykania węży nogami od krzeseł
 
#13 ·
Powodem, dla którego zawór upustowy jest odpowietrzany z powrotem do wlotu, jest to, że w wielu krajach lub stanach nielegalne jest odprowadzanie naładowanego powietrza do atmosfery.
Ze względu na surowe przepisy dotyczące emisji spalin. Tak jest w moim przypadku w Australii.
Jeśli policjant usłyszy głośne upuszczenie powietrza z turbosprężarki podczas przejazdu i będzie chciał przestrzegać litery prawa, możesz zostać ukarany grzywną lub Twój samochód może zostać uznany za niezdatny do ruchu drogowego.
 
#14 ·
Powietrze, które jest odprowadzane lub wentylowane, nie jest naładowane paliwem. Tylko nadmiar ciśnienia (PSI) jest uwalniany, aby łopatki turbiny się nie wyginały/nie pękały, gdy przepustnica się zamyka i nie ma gdzie pójść.
 
#15 ·
Tak, po prostu dużo gorącego powietrza się ulatnia. :eek:
 
  • Like
Reactions: KewlWinter